Vores handelsbetingelser
Betingelser for bookinger
Der er altid 7 dages garanti på alle behandlinger(inklusiv lak manicure, gellak og plexigel behandlinger). Dvs. du altid kan kontakte os, hvis der mod forventning skulle ske noget med dine negle. Så vil vi kvit og frit rette eventuelle fejl og mangler. Skal der ske reperationer eller rettelser uden for garanti perioden, tager vi 35,- pr. negl. Vi retter neglene indenfor vores åbningstider. Kan du ikke her, kan neglene ikke forventes rettet.
Bemærk, der ikke refunderes penge for neglene, da vi retter fejlene gratis og altid vil gøre vores ypperste for at neglene bliver perfekte til dig. Hvis du er utilfreds med noget under behandlingen, feks. den farve du har valgt ikke lige var den rigtige når vi begynder at lakere, eller formen og længden ikke er som du vil have den, er det vitalt at du fortæller os det under behandlingen. Vi retter, filer til og omlakerer (så længe 1. lag ikke er hærdet) med et smil, men forlader du salonen, går vi ud fra at dette betyder du er tilfreds, og vi retter derfor ikke disse ting bagefter. Det samme gælder under vippe- og bryn behandlinger, mht. tilretning, farve mm.
Aflysning og ombooking
Aflysning eller ændringer af din booking SKAL ske inden for tidsfristen på 24 timer før behandlingen, og skriftligt via vores facebook side, mail (clinique.christina@gmail.com) eller afbuds link i bekræftelsesmail. Afbestillingsbesked skal indeholde dato for tiden der skal aflyses. Afbestilling senere end 24 timer før behandlingstid, udgør en fakturering på 50% af behandlingsbeløbet. Afbestilling en time før behandlingstid, eller udeblivelse, udgør en fakturering på hele behandlingsbeløbet. Det er kundens ansvar at sørge for at aflyse tiderne til tiden. Også selvom der bookes en ny tid.
Fortrydelsesret ved køb af produkter i webshoppen
Hvis du køber varer har du 14 dages fortrydelsesret.
SÅDAN FORTRYDER KUNDEN EN BESTILLING
Du skal give virksomheden skriftlig besked om fortrydelsen, inden fristen udløber. Du kan derfor ikke fortryde et køb ved kun at nægte at afhente eller modtage varen, når den kommer. Vi er dermed ikke forpligtet til at tilbagebetale pengene til dig, før den har modtaget din meddelelse om fortrydelse, selvom en uafhentet vare er leveret tilbage til virksomheden. Det er tilstrækkeligt, at beskeden er sendt inden udløbet af fristen. Også selvom vi først modtager den efter fristen.
VIRKSOMHEDENS PLIGTER
Du har mulighed for fortrydelse via en fortrydelseserklæring. Hvis du har udfyldt fortrydelseserklæringen på hjemmesiden, så sender vi bekræftelse på, at vi har modtaget beskeden snarest muligt. Vi betaler dine penge tilbage hurtigst muligt, og senest 14 dage efter, at den har modtaget varen retur i udbrudt emballage.
PLIGTER VED FORTRYDELSE
Kunder, der fortryder at have købt en vare på internettet, skal give os besked om sin fortrydelse inden 14 dage fra levering. Kunden skal returnere varen senest 14 dage efter, der er givet besked til virksomheden om fortrydelse. Kunden bærer risikoen for varens værdiforringelse, f.eks. som følge af skader eller brug i den periode, kunden har den i sin varetægt. Kunden skal derfor erstatte en eventuel værdiforringelse over for virksomheden, hvis varen skal sendes retur. Kunden mister dog ikke sin fortrydelsesret, selv om varen er blevet beskadiget eller mindre værd, fordi den har været taget i brug.
Standardfortrydelsesformular
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende).
Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato